PT


👉đŸ’ȘNu drar jag och min PT Seth Hedestam igĂ„ng. Dags att fĂ„ drömkroppen och samt en starkare kropp. Tack vare Seth sĂ„ har jag fĂ„tt ambitionen tillbaka. Dags att svettas pĂ„ gymmet under nĂ„gra veckor framöver. I veckan verkstĂ€lls ett matschema jag ska följa under tiden jag trĂ€nar tillsammans med min fantastiskt duktiga PT. Ingenting Ă€r omöjligt.....Inte dĂ„ jag följer de instruktioner min PT ger!💩🙌 Time for change. Train so hard that the sweat runs off my body. FortsĂ€ttning följer......
Ni kan följa min PT pĂ„ instagram @Hedee och min Instagram Ă€r alltid öppen 👍😾 #training #workout #sweat #gym #member24 #weeks #pt #body #fitbody


Idag kör jag 20 minuter pĂ„ crosstrainern, 15 minuters mage med plankan, sidoplankan och benlyft och dĂ€refter 3-4 övningar pĂ„ benen (squats Ă€r ett mĂ„ste sĂ€ger min PT💩) @hedee  jĂ€vlar svettigt alltsĂ„ 👈

AllmÀnt, HEALTH | |
Upp